Prislista

Hos oss får du en trygg, säker och prisvärd utbildning oavsett behörighet. Våra trafiklärare har en gedigen utbildning och många års erfarenhet, vilket i tillsammans med skräddarsydda utbildningar gör att du får ditt körkort så snabbt och smidigt som möjligt.

Bil (B körkort)

• Handledarkurs 500:-

Handledarkursen, även kallad introduktionsutbildning, krävs för att få övningsköra privat. Kursen är aktuell för både handledare och elev, båda måste med andra ord gå kursen för att få övningsköra tillsammans.

• Körlektion 60min 1190:-

Körlektion med examinerad trafiklärare, tid 60 minuter.

Hyra av bil på prov

• Teoripaket 2500:-

Studiehäftet, inloggning till vårt digitala material (Frågor och teori) informationsträff via Zoom samt våra egeninspelade teorilektioner som du kan titta på när du vill.

• Stora startpaketet (10st lektioner) 13700:-

Det som ingår: Studiehäftet, inloggning till vårt digitala material (Frågor och teori) och Informationsträff på zoom. Ring kontoret för att boka in Informationsträffen. 10 st lektioner (60min) (ordinariepris: 14400kr)

• Lilla startpaketet (5st lektioner) 8150:-

Det som ingår: Studiehäftet, inloggning till vårt digitala material (Frågor och teori) och Informationsträff på zoom. Ring kontoret för att boka in Informationsträffen. 5 st lektioner (60min) (ordinariepris: 8450kr)

• Riskettan 1400:-

Obligatorisk teoretisk utbildning för körkortstagare. Kursen är 3 h och behandlar ämnen som alkohol, trötthet och riskfyllda beteenden i trafiken.

• Risktvåan Luleå 3600:-

Obligatorisk praktisk utbildning som innefattar körning på vår suveräna halkbana. Här får du chansen att på ett säkert sätt testa på att köra på olika vägunderlag och göra olika manövrar.

• Risktvåan Piteå 3500:-

Moped (AM körkort)

• Paketerbjudande - AM körkort 6500:-

Teoriböcker samt frågor via nätet (elevcentralen), 3 teorilektioner (totalt 8 timmar) via Zoom och 4 körlektioner (totalt 4 timmar).

• Paketerbjudande - Förarbevis moped klass 2 3000:-

Komplett utbildning som innehåller både all obligatorisk teori samt praktik. Klass 2 gäller moped som får färdas i max 25km/h.

MC (A körkort)

• Körlektion, Luleå 2700:-

120 minuter lång körlektion på MC med trafiklärare.

• Startpaket (Piteå) 7200:-

Startpaket till MC 2st lektioner (80 min), Teoripaket (inklusive Elevcentralen) och Risk 1an MC

• Körlektion, Piteå 1800:-

80 minuter lång körlektion på MC med trafiklärare.

• Teoripaket - Digitalt 2500:-

Komplett digitalt studiematerial som du kommer åt från din dator, mobil eller surfplatta. Du kan se på filmer, lyssna på texter och göra obegränsat med tester online.

• Riskettan 1300:-

Denna kurs lyfter fram risker som är speciella för motorcyklister och ger teoretisk kunskap om beteenden som är riskfyllda. Utbildningen ger dig kunskap och insikt om problemen med alkohol, andra droger och trötthet i samband med körning och en rad andra säkerhetsfrågor som till exempel olika typer av skyddsutrustning, däck, bromsar, olika väglag med mera.

• Risktvåan Klicka här

Risktvåan sköts i samarbete med Risk2MC.

• Paketerbjudande - Tungt släp / BE 7000:-

BE Bokpaket, körlektionsutbildning 180 min, datafrågor online för teoriprovet samt hyra av ekipage till körprov.

• Paketerbjudande - Förarbevis snöskoter 3800:-

Endast under säsong. All körning i Piteå.

• Utökad B96 - Körlektion 5000:-

B96 körlektionsutbildning på 120 min samt hyra av ekipage till körprov.

Alla priser är inklusive moms.